GRAPESMASAMMANIS
SPM just around the corner
Rabu, 4 April 2012 | 6:41 PG | 1 comments

Pejam celik,pejaam celik aku dah form 5 sekarang..x sangka aku rasa aku mcm baru ja mula sekolah.
Pengalaman banyak mengajar aku erti kehidupan.Banyak yang aku tahu skrang x semua yang aku inginkan aku akan dapat.Sejak bergelar form 5 di HIGH SCHOOL BUKIT MERTAJAM aku mula belajar bersungguh2...hahaha *mesti x pecayakan aku juga ada peransang semangat aku yang membuatkan aku semakin berkobar-kobar ingin menandingin dia...hurm tppp sukar juga jd form 5 nih
topik2 yang aku belajar semuanya dah mula susah laa.tp x pa aku tahu aku boleh baut..aku pasti boleh buat tiada apa yang mustahil..9A+ pasti dalam tangan aku..hurm semoga usaha dan pejuangan aku ini diiringin dengan redha dan keberkatan ALLAH.amin



BILA DAH TENTION NIH LA JADI NYA
HAHAHAHAHAHAhhahaa


Label:


Older Post | Newer Post