GRAPESMASAMMANIS
Hari Raya Korban Bersama Keluarga
Khamis, 18 November 2010 | 8:03 PG | 0 comments
Masa berlalu begitu pantas sekarang dah tiba raya haji
                         time blek raya nih x ramai family yg blek kg
                         2 lew gmbr pon x byk sgt
                         tp x pew lew janji ada gmbr gak
                                                                                            hahaha............
so hope enjoy tgk gmbr yg aku snap............

Label:


Older Post | Newer Post